Érzelmi Kavalkád

Életkép a vonaton

2019. április 15. 15:34 - WhatHappenned

Életkép a vonaton.

- Szia, bocsi, nem akarok beleszólni, de szerintem lenne ember aki le szeretne ülni arra az ülésre...
- Oszt’? Mit kezdjek vele?
- Arra szerettem volna célozni, hogy piszkos lett az ülés a cipődtől.
- Nyögd már ki mit akarsz he!
- Elmondtam, csupán annyit, hogy az ember inkább egy tiszta ülésre szeretne leülni, mint egy piszkosra.
- Hát én aztat pont leszarom! Felőlem ülhet a fődre is, abba se hal bele.
- Hát jó, te tudod, csak gondoltam hogy neked se esne jól, ha valaki poros lába nyomára ülnél le...
- Há’ biztos hogy nem, mer’ akkor leütöm a g.cibe. Majd még felrakja a lábát oda, ahova én akarok leülni. - szólt utastársam, lábát keresztbe vetette a széken és elégedett rágózással vette tudomásul, hogy ő most aztán jól megmondta nekem.

 

2c1887e7-63c5-4e79-8b93-d4533afd9aea.jpeg

 


 

Szólj hozzá!
Címkék: szösszenet

A bejegyzés trackback címe:

https://erzelmikavalkad.blog.hu/api/trackback/id/tr5614765520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása